Tuesday 24 June 2014

.Keter'used'an.

.

Aku sekarang duk belajar main tennis.
Haaaaa perasan, ngko!
Konon cun la main tennis tu?

Jadi haritu aku, Falcon dan Haruka practice strike.

So far aku dah boleh strike. Tapi bila nak balas balik, aku tak terkejar lagi.
Maybe stamina la problem.
I'll work on that. Phewww...

So lepas berjam-jam menyiksa diri tu, (belum kira have fun lagi la, sebab belum terer) kitorang pergi shaftbury carik minum.
Haruka kata naik kereta Falcon jela, sebab kereta dia jauh gile pun.

Keluar je dari court tu, tiba-tiba Haruka marah Falcon.
Then Falcon gelak. So aku dapat agak Falcon main-main drive dengan cara bahaya sampai Haruka cuak.
Aku nak tahu jugak apa Falcon buat, so aku tanya la..
"Whattt whattt.. What happen??? Apa u buat, Falcon? LOL!!!"

Then Falcon LOL lebih teruk lagi dari tadi. "Tengok.. Cue dah terbiasa sangat sampai tak perasan."

Somehow apa yang Falcon cakap tu sumpah kelakar.
Yela, dulu aku memang tak kenal Falcon fully so maybe bila dia main-main macam tu aku jadi cuak.
Then aku sekarang almost everyday lepak dengan dia, sampai joke dia segala dah imune kat aku.

Sampai ada masa yang dia being silly buat lawak bodoh, aku dah tak tahu tu real ke main-main.
















.


No comments:

Post a Comment