Sunday 23 February 2014

.PKR 77.

.

Pada suati hari di hostel.. Aku dah kena serangan nyamuk bertubi-tubi.
Gile babeng nyamuk tu!
Kongsi gelap ngko!

Pasai pa aku habaq nyamuk tu kongsi gelap.

Tengok lah macam mana dia attack aku.
Kat kaki, kat tangan, kat perut..
Semua tempat yang tak boleh nampak. Muka dia tak touch.
Langsi mehh..

Dengan cara tu kira aku tak boleh la nak report yang hostel banyak nyamuk?
Good game.. Good game..
Nyamuk - 1     Cue - 0

So aku nak report kat sapa lagi.
Falcon jela yang ada.

Dan ini yang dia cakap..



Hahaha.. Ni lah Falcon.
Selalu jaga aku.

Well, selagi dia masih pandang aku as Producer and AD dia, thats the best give I could ask from him.

......................................

Ohh.. pasal PKR 77 tu..

Hari tu Falcon buat joke pasal orang park kereta macam sial.
So dia pergi mock bunyi announcement.
"To stupid asshole who's the owner of the car with plate number PKR 77.. Please learn how to park."

Lebih kurang cenggitu lah bunyinya.
Aku pun gelak la habis-habis.
Gile ah mamat ni. Symbolism nak mati!















.

No comments:

Post a Comment