Saturday 6 September 2014

.Tergantung.

.

Macam aku pernah cakap sebelum ni, Fatehah ni sangat sloth.
Malangnya bukan sahaja physically, malah juga mentally.

Ada satu hari dulu aku pernah cakap something pasal blogging, dia kata childish gila.
Dan suatu masa dulu aku pernah casually tanya, wallpaper phone dia letak gambar pakwe ke, dia kata sangat immature.

Beberapa minggu lepas...

Kitorang actually ada satu project rahsia. Benda ni require client..
So dalam ramai-ramai client kitorang, ada satu ni yang agak 'attitude'. Dipendekkan cerita, aku tak suka dia, so aku tak nak proceed kerja dia.
Mulanya aku acuh tak acuh layan dia supaya dia fed up dan cari 'sponsor' lain.
Tapi macam tak faham-faham pulak.

Aku terang-terang dah bagitau semua condition (which aku akan story lain kali) dan dia memang tak tepati part attitude tu. Lagi-lagi benda orang buatkan free ni, tak payah lah nak berlagak sangat kan.

Jadi bila aku dah duk rimas layan mamat ni, Fatehah boleh cakap dekat aku..
"Ape susah, tukar je nombor."

Ohh the hell.. No bisnes la lembab! Ingat aku bodo macam kau ke.
Dan dia cuba bagitau aku INI tidak childish?
Ohh.. Sloth..
















.

No comments:

Post a Comment