Saturday 22 November 2014

.Awek.

.

Aku tak lah handal memasak..
Tapi aku reti lah..

Citenye aku sendiri tak tahu yang aku reti masak.
Mungkin ye, ada bagus hidup bersama sloth. Itu membantu kita sedar yang kita ni power sebenarnya.

Bukan apa, aku nak ber-atkins. Makan kat kedai leceh la. Lagipun bila ber-atkins ni baru aku sedar makanan kedai tu kadang-kadang rasa macam tong minyak.

Sila hadap gmbar yang aku screencapture dari fon sebab aku dah delete gambar ni. Malangnya aku malas nak crop. Kerana apa, puan2? Kerana aku pewmalash


Ini first time aku masak dekat rumah ni.
Segala pesen sayur aku campak. Sebab aku suka makan sayur.
Selalunya aku masak dekat rumah, memang rasa macam shitz.
Ini first time aku rasa menjadi.
Fatehah pulak cakap rasa macam kuah mee hailam, so apa lagi.. Aku nak kena bukak restoran ni.
(Ye, meja makan kami sangat cantik, maka rumah ni mahal macam sial)


Nampak macam maggie, tapi bukan maggie ye puan2..
Yang ni aku try masak pakai microwave 100%.
(Ye kami ada microwave. Kerana itu rumah ini mahal macam shilako)
Mee nya sahaja pakai maggie, tapi kuah aku buat sendiri. Again, variasi sayuran kerana capsicum adalah awesome.


Ini tomyam namo eh.
Aku buat masa lunch break hari jumaat.
Groupmate aku, jejaka2 kacak meletops suma duk pegi solat jumaat. Diorang hantar aku balik dulu so aku pun ber ting tong ting tong di dapur.
Aku ada niat nak jemput diorang sekali, tapi aku suka makan,
Maka.. CUE DOESN'T SHARE FOOD!!


Ini semalam.
Ayam sambal dengan sayur goreng.
Kali ni aku bahagia sikit sebab ada bendi, Muahhh!!
(Akhirnya aku makan nasi)
Kalau cito kat mak aku ni sumpah dia tak caye aku reti.

Sebenarnya macam-macam aku plan nak buat, tapi tak ada modal.
Pehh sadis







Ohh.. the title?
It kinda means im slowly turning into awek. pfffftttt













.

No comments:

Post a Comment