Friday 5 September 2014

.Mentedarah.

.

Cerita nak keluar makan ni memang boleh buat isu dalam rumah ni.
Slow-slow ye..

Rumet aku ni, si Fatehah memang sloth habis.
Aku pikir aku yang paling lembab, tak sangka ada spesis lagi upgrade.

Dia memang sedia maklum pesen yang keluar sikit pun nak bermekap bagai. Agaknya muka dia tu macam langsuir sangat ke apa tak tahu lah.
Tapi kalau express tu takpe. Lamanya kemain.
Tu baru mekap. Dia ikat rambut pun, ya tohan.. Punyalah lama.

Since aku pakai tudung, dia suka assume aku siap lambat, sebab kena iron tudung bagai.
Tak payah cite dia punya mandi lama gile khinzir.
So dia dah siap mandi, aku pun duk bersiap pulak. Dia duk tergolek depan laptop.
Aku tanya, dah siap ke? Dia kata dah.
So aku iron tudung, pakai.. Siap je aku pakai, dia pun bangun.
Pergi kat cermin, make up.

Lahabau! Lama gila pulak tu!















.

No comments:

Post a Comment