Sunday 5 January 2014

.Mah Nigga.

.

Well.. Macam yang sedia tahu, aku ada Homie dekat MMU ni.
Nama dia Falcon. Unik tak?
Macam orangnye jugaklah.

Jarang bebenor aku jumpa orang macam dia ni.
Rasanya ni first time kot.

Mula-mula aku geng dengan dia dulu, masa kitorang satu group.
Dia jadi director, aku producer.
Masa dia start tegur aku, aku dah bahagia gile sebab jumpa orang macam dia.
Dia tu director ketiga aku bekerja.
Dan director pertama yang dah siap 80% pre-pro sebelum start first group meeting lagi.
Gila kot!

Since aku producer, memang aku akan rasa benda tu sangat memudahkan kerja lah.
Sebab dapat director yang betul-betul bersemangat macam tu.
Dua director lain aku kerja sebelum ni, bukanlah kata teruk..
Tapi Falcon ni dah melampau rajinnya.

Esoknya aku buat meeting dengan dia.
Script yang kitorang dapat ni macam pening-pening sikit.
Dan dia boleh letakkan benda kelakar gila dalam tu.
Start tu lah aku rasa.. Ok bagus betul otak dia.

Dari situ lah aku selalu follow dia sebab aku rasa memang interesting gila lah kerja dengan orang macam ni kan. Lagi-lagi aku memang kena betul-betul faham apa dia nak buat kan.
Sebelum ni pun patut aku follow director macam tu jugak untuk faham apa dia nak kan.
Tapi macam akau kata tadi.. Tak ada yang bersemangat. Buat keje asal buat je.

Falcon memang banyak tolong aku.
Bila aku ada problem jarang bebenor la dia tak ada.
Bila aku sedih, nangis pasal boyfriend (cehh)..
Bila aku ada problem masa buat assignment..
Bila aku perlukan sokongan..

Tak cukup dengan tu..
Dia protect aku dekat MMU ni.
Sebab aku selalu dengan dia, semua orang ingat aku couple dengan dia.

Dan ada yang terang-terang bagitau aku, dia tak berani nak approach aku sebab ingat aku couple dengan Falcon.
Hahahaha!!!!
Kira Falcon ni protect aku la dari kena mengorat.
Aku ada boyfriend kot..

Alah, tu kecik punya hal. Banyak lagi hal besar-besar yang dia dah back up aku..














.

No comments:

Post a Comment